چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

آغاز پنجمین روز ثبت نام ششمین دوره شوراهای شهر

جامع ترین اخبار تحلیلی سئو را در این مرجع خبری بخوانید.

آغاز پنجمین روز ثبت نام ششمین دوره شوراهای شهر

۳۰۳ بازديد

آغاز پنجمین روز ثبت نام ششمین دوره شوراهای شهر https://livemag.ir/2021/03/آغاز-پنجمین-روز-ثبت-نام-ششمین-دوره-شورا/ https://livemag.ir/2021/03/آغاز-پنجمین-روز-ثبت-نام-ششمین-دوره-شورا/#respond مجله زنده خبری Sun, 14 Mar 2021 04:34:07 0000 اجتماعی https://livemag.ir/2021/03/آغاز-پنجمین-روز-ثبت-نام-ششمین-دوره-شورا/ پنجمین روز ثبت نام از داوطلبان دوره ششم شورای شهرداری تهران امروز یکشنبه 24 اسفند در مصلی تهران و از ساعت 8 صبح آغاز شد. به گزارش مجله زنده خبری ، ثبت نام از نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه (11 مارس) در سراسر کشور آغاز شد و تا …

پنجمین روز ثبت نام از داوطلبان دوره ششم شورای شهرداری تهران امروز یکشنبه 24 اسفند در مصلی تهران و از ساعت 8 صبح آغاز شد.

به گزارش مجله زنده خبری ، ثبت نام از نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه (11 مارس) در سراسر کشور آغاز شد و تا 17 مارس به مدت هفت روز ادامه دارد.

به گفته فرهادی فرماندار تهران در حاشیه سفر به تهران ، احتمال ثبت نام مشمولان غایب به دلیل شرایط بیماری کرونا امسال ستاد انتخابات شورای شهرداری تهران را ترک کرد و نسبت به دوره قبل خبری از ازدحام نامزدها نیست. در سالهای گذشته مراجعه های زیادی با ثبت نام دو ساعته انجام می شد ، بنابراین شاهد تشکیل صف بودیم ، اما امسال با ثبت نام غیر حضوری ، هرکسی می تواند اسناد خود را خیلی سریع در خانه جمع کند. “ثبت نام خود را انجام دهید.

در روزهای اخیر ، مواردی مانند توصیه به نامزدهای این انتخابات برای ثبت نام غیرحضوری و به طور خودکار در هنگام ثبت نام حضوری با آنها ، بارها توسط مقامات انتخاباتی به دلیل شرایط تاخیر در کشور برجسته شده است.

همچنین حسن بیجی ، مدیر ستاد انتخاباتی استان تهران در پایان چهارمین روز ثبت نام برای دوره ششم شورای اسلامی استان تهران گفت: “از روز اول ثبت نام تا 7:30 دیروز ، چهارمین روز ثبت نام نهایی شده است. 3 نامزد این تعداد 4 داوطلب مرتبط با شهر تهران است و بیشترین تعداد ثبت نام برای این شهر است. درصد ثبت نام های استانی و ثبت نام شخصی برای میزهای دولتی 3٪ ، برای رایانه های شخصی 2٪ و برای تلفن های همراه 2٪ بود.

وی افزود: تعداد متقاضیانی که ثبت نام خود را تا روز گذشته نهایی کردند در کل استان تهران 8 نفر بود.

سید اسماعیل موسوی ، دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور نیز گزارش جامعی راجع به ثبت نام انتخابات شوراها از آغاز ثبت نام در روز چهارشنبه تا ساعت 18:00 در چهارمین روز ثبت نام اعلام کرد.

موسوی گفت: ثبت نام 9061 نامزد انتخابات شورای شهر تا ساعت 18:00 روز شنبه 14 مارس نهایی شد.

دبیر ستاد انتخابات در کشور با اعلام این خبر افزود: 31٪ افرادی که تا ساعت 6 بعد از ظهر در چهارمین روز از مدت قانونی ثبت نام کرده اند از روش های الکترونیکی استفاده می کنند ، از جمله استفاده از تلفن های همراه (15٪) و رایانه های شخصی ( 16٪)) برای ثبت نام. استفاده می شود.

سخنگوی ستاد مبارزات انتخاباتی کشور ادامه داد: 18 درصد داوطلبان تا پایان روز چهارم ثبت نام انتخابات شوراها ثبت نام کرده و به دفاتر دولتی مراجعه می کنند.

در جریان …

https://livemag.ir/2021/03/آغاز-پنجمین-روز-ثبت-نام-ششمین-دوره-شورا/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.