دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

در نقد یک پوستر؛ تحریف سخنان رهبری

جامع ترین اخبار تحلیلی سئو را در این مرجع خبری بخوانید.

در نقد یک پوستر؛ تحریف سخنان رهبری

۳۲۰ بازديد

در نقد یک پوستر؛ تحریف سخنان رهبری https://livemag.ir/2021/03/در-نقد-یک-پوستر؛-تحریف-سخنان-رهبری/ https://livemag.ir/2021/03/در-نقد-یک-پوستر؛-تحریف-سخنان-رهبری/#respond مجله زنده خبری Mon, 22 Mar 2021 05:07:06 0000 عمومی https://livemag.ir/2021/03/در-نقد-یک-پوستر؛-تحریف-سخنان-رهبری/ این تصویر در واقع تحریف سخنان مدیریت است: رفع موانع تولید به معنای رفع کلیه موانع ذهنی ، ساختاری ، رویه ای و عینی از جمله تحریم ها است. این مانع اصلی است که از یک سو مانع واردات مواد اولیه ، فن آوری های پیشرفته ، دانش لازم برای مدیریت سرمایه گذاری و مدیریت …

این تصویر در واقع تحریف سخنان مدیریت است:

در بررسی پوستر  تحریف کلمات رهبری

رفع موانع تولید به معنای رفع کلیه موانع ذهنی ، ساختاری ، رویه ای و عینی از جمله تحریم ها است. این مانع اصلی است که از یک سو مانع واردات مواد اولیه ، فن آوری های پیشرفته ، دانش لازم برای مدیریت سرمایه گذاری و مدیریت تولید می شود و از سوی دیگر مانع صادرات محصولات کار به همسایگان و جهان و جهان می شود. بازگشت درآمد. به این ترتیب ، میله ها ، زنجیره ها و دیوارهای محدودیت تولید در دست کسی است که در قالب تحریم های ظالمانه ، استراتژی “عدم صادرات” ، بازگشت پول از نفت و تولید روغن به ممنوعیت را اجرا می کند دولت’. “
تولید البته باید جهش داشته باشد ، اما اگر حجم فعلی تولید اجازه صادرات و معاملات مالی را بدهد ، وضعیت ایران بسیار بهتر خواهد شد.

ما چیزی به نام “تولید برای تولید” نداریم ؛ البته این در اتحاد جماهیر شوروی سابق وجود داشت. کالاها تولید می شدند اما ارزش مبادله ای و صادراتی نداشتند. تولید “در بازار” و “برای بازار” نبود زیرا شوروی کمونیست بازار را قبول نمی کرد. این یک واقعیت برای خود جهانی بود و بود ، می توانست بدون نگرانی در مورد “تولید برای بازار جهانی” “بماند” و زنده بماند “بنابراین محصولات بی کیفیت برای مصارف داخلی تولید شدند.

اما در ایران امروز ، تولید برای تولید بی ربط است ، تولید برای بازار مهم است و بازار یک مفهوم ملی ، فراملی ، منطقه ای و جهانی است.
لازم است که تصویری از این سد ، که مسئول این نرده ها است ، ترسیم شود ، رفع سد تولید به معنی برداشتن دیوار دو لایه ای است که تحریم ها و خودتحریم ها در اطراف ایران کشیده اند ، نه “حصار نمادین” مانند یک علامت . اگر توسط دولت برداشته شود ، به جای حصار نمادین برای جلوگیری از تولید ، یک دیوار واقعی وجود دارد که باید برداشته شود.
رفع موانعی مانند رفع موانع معاملات بانکی و تلاش برای رفع تحریم ها به معنای رقابت پذیری اقتصاد ملی با رفع موانع استفاده ایران از سیستم تأمین مالی جهانی ، زنجیره ارزش و تدارکات به معنای افزایش شفافیت به معنای افزایش سرمایه اجتماعی از طریق مشارکت حداکثری است.
بر خلاف این تصویر ساده از تولید ، این یک رقابت یک به یک نیست که در آن یکی رقابت کند و دیگران موظفند موانع را از سر راه او بردارند و در نهایت ، چون رقیبی ندارد ، برنده میدان بی چون و چرای است.

* ارسال شده در کانال شخصی نویسنده

https://livemag.ir/2021/03/در-نقد-یک-پوستر؛-تحریف-سخنان-رهبری/feed/ 0

بهترین رژیم غذایی روشن کننده پوست

1- سیب زمینی

سیب زمینی برای پوست عالی است. به سادگی سیب زمینی را نصف کنید و برروی پوست قرار داده و ماساژ دهید. شما متوجه خواهید شد که پوستتان در کوتاهترین زمان روشن میشود و همزمان با آن لکه ها و دانه های سیاه پوستی هم از بین میروند.

2- آب لیمو طبیعی

لیموناد میتواند موجب درخشندگی سریع پوست شود. این از بروز علایم پیری مانند چین و چروک و همچنین لکه های تیره ی پوستی جلوگیری میکند. لیمو حاوی ویتامین C است که بعنوان یک سفیدکننده ی طبیعی عمل میکند و خواص اسیدی آن موجب روشن شدن پوست میشود.

3- ماست

لاکتیک اسید موجود در ماست موجب نرمی و لطافت پوست و همچنین درخشندگی آن میشود. این دارای خواص سفیدکنندگی و مرطوب کنندگی پوست است. میتوانید ماست را مستقیما برروی پوست قرار دهید، در کنار نهار بخورید یا آن را با دیگر ترکیبات مانند ماسکهای صورت ترکیب کنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.