دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

بایدن فشار بر چین را افزایش می‌دهد

جامع ترین اخبار تحلیلی سئو را در این مرجع خبری بخوانید.

بایدن فشار بر چین را افزایش می‌دهد

۳۱۴ بازديد

بایدن فشار بر چین را افزایش می‌دهد https://livemag.ir/2021/07/بایدن-فشار-بر-چین-را-افزایش-می‌دهد/ https://livemag.ir/2021/07/بایدن-فشار-بر-چین-را-افزایش-می‌دهد/#respond مجله زنده خبری Fri, 09 Jul 2021 13:02:10 0000 بین المللی https://livemag.ir/2021/07/بایدن-فشار-بر-چین-را-افزایش-می‌دهد/ طبق گزارش CNBC ، ماه گذشته وزارت بازرگانی ایالات متحده نام پنج شركت و دیگر احزاب چینی را به دلیل ادعای كار اجباری در منطقه ، واقع در غرب غرب چین ، به لیست سیاه تحریم ها اضافه كرد. این منابع گفتند که تحریم های اعمال شده توسط وزارت بازرگانی ایالات متحده بخشی از تلاش …

طبق گزارش CNBC ، ماه گذشته وزارت بازرگانی ایالات متحده نام پنج شركت و دیگر احزاب چینی را به دلیل ادعای كار اجباری در منطقه ، واقع در غرب غرب چین ، به لیست سیاه تحریم ها اضافه كرد.

این منابع گفتند که تحریم های اعمال شده توسط وزارت بازرگانی ایالات متحده بخشی از تلاش های دولت بایدن برای بازخواست مسئولیت چین در مورد نقض حقوق بشر است.

چین اتهامات نسل کشی و کار اجباری در میان مسلمانان سین کیانگ اویگور و اعضای قبیله هان را انکار می کند.

سفارت چین در واشنگتن بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

یک منبع گفت: این وزارتخانه قصد دارد 14 شرکت چینی دیگر را به لیست تحریم های خود علیه نقض حقوق بشر گزارش شده در سین کیانگ اضافه کند.

شرکت هایی که نام آنها باید به این لیست اضافه شوند مشخص نشده اند. براساس این گزارش ، انتظار می رود چندین شرکت متعلق به کشورهای دیگر نیز به لیست سیاه تحریم های این وزارتخانه اضافه شوند.

کاخ سفید از اظهار نظر در مورد این گزارش خودداری کرد و وزارت بازرگانی نیز به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

حرکت اخیر نشان می دهد که جو بایدن ، رئیس جمهور آمریكا قصد دارد چین را به دلیل تشدید نقض حقوق بشر علیه جمعیت اویغور در سین کیانگ تحت فشار قرار دهد.

311311

https://livemag.ir/2021/07/بایدن-فشار-بر-چین-را-افزایش-می‌دهد/feed/ 0

هزینه های سفر به چین

۱- هزینه اسکان و هتل

قیمت خوابگاه های ۸-۱۰ تختخوابی در بسیاری از شهرهای کوچک از ۳۰ یوان شروع می شود. در هنگ کنگ و پکن این مبلغ به ۸۵ یوان می رسد. قیمت یک اتاق خصوصی، از حدود ۱۱۰ یوان آغاز می شود، و در شهرهای بزرگ تقریباً دو برابر می شود. مسافرخانه ها در چین مجهز هستند و در زمستان وای فای، آب آشامیدنی، صندوق قفل دار و پتو گرم ارائه می دهند! مسافرخانه ها در شهرها دارای توالت فرنگی هستند، اما در مناطق دورافتاده کشور توالت های معمولی رایج تر اند.

هزینه هتل های متوسط ازنه های معمولی الت های غربیکتر نشریات و تحقیقات علاقه مند هستید. حدود ۷۵ یوان در ازای هر شب شروع می شود و در هنگ کنک قیمت ها بالا می روند. این هتل ها معمولاً برق، حمام شخصی، کتری و تلویزیون (البته فقط تلویزیون های چینی در دسترس هستند) ارائه می دهند. به خاطر داشته باشید که هتل هایی که صبحانه رایگان ارائه می دهند، به احتمال زیاد صبحانه چینی (کوفته، برنج، سبزیجات و غیره) سرو می کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.