یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

بازگشایی محتاطانه مدارسِ جاکارتا پس از موج شدید کرونا

جامع ترین اخبار تحلیلی سئو را در این مرجع خبری بخوانید.

بازگشایی محتاطانه مدارسِ جاکارتا پس از موج شدید کرونا

۳۱۲ بازديد

بازگشایی محتاطانه مدارسِ جاکارتا پس از موج شدید کرونا https://online-mag.ir/2021/08/بازگشایی-محتاطانه-مدارسِ-جاکارتا-پس-ا/ مجله آنلاین Mon, 30 Aug 2021 12:31:58 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/08/بازگشایی-محتاطانه-مدارسِ-جاکارتا-پس-ا/ مقامات محلی در جاکارتا ، پایتخت اندونزی ، امروز اعلام کردند که بیش از 600 مدرسه در این شهر بازگشایی می شوند. به گزارش مجله آنلاین ، موج اخیر همه گیری های کووید 19 بیش از 600 مدرسه در جاکارتا را بازگشایی کرد که به دلیل محدودیت عروق کرونا ویروس کاهش یافته است. از سوی …

مقامات محلی در جاکارتا ، پایتخت اندونزی ، امروز اعلام کردند که بیش از 600 مدرسه در این شهر بازگشایی می شوند.

به گزارش مجله آنلاین ، موج اخیر همه گیری های کووید 19 بیش از 600 مدرسه در جاکارتا را بازگشایی کرد که به دلیل محدودیت عروق کرونا ویروس کاهش یافته است. از سوی دیگر ، اتحادیه های معلمان نگران شیوع خوشه های بسیار مسری دلتا در کلاس درس هستند.

به گفته مقامات محلی ، تعداد شیوع کووید 19 در جاکارتا نسبت به ماه گذشته که اندونزی مرکز شیوع ویروس کرونا در آسیا شد ، کمتر است.

بر اساس آمارهای رسمی ، در مجموع بیش از 4 میلیون مورد ابتلا به کووید گزارش شده است و 131000 مورد مرگ در اندونزی گزارش شده است.

آنیس باسدان فرماندار جاکارتا گفت که 610 مدرسه از 10 هزار مدرسه ای که معتقدند برای مراقبت های پزشکی مرتبط با کرونا ایمن هستند با 50 درصد ظرفیت باز شده است.

در این شهر ، 91 درصد از کودکان 12 تا 18 ساله و 85 درصد از مربیان و معلمان به طور کامل با واکسن کووید 19 ، که حدود 70 درصد از جمعیت جاکارتا است ، واکسینه می شوند ، اما به مدرسه می روند. وی افزود که واکسیناسیون برای کودکان اجباری نیست. به 10 میلیون نفر واکسینه شده اند.

هفته گذشته وزیر آموزش و پرورش اندونزی خواستار تسریع روند بازگشایی مدارس برای جبران کاستی های آموزش مجازی شد.

به نقل از رویترز ، در اندونزی ، حدود 1 درصد از مرگ و میر ناشی از کووید 19 درصد و 13 درصد کودکان هستند.

انتهای پیام

اپن کارت چیست؟

اپن کارت در واقع یک سیستم مدیریت محتوای تجارت الکترونیک حرفه ای و متن باز است که به وسیله آن میتوان فروشگاه های اینترنتی را به صورت رایگان و به راحتی ساخت. اما در سایت opencart.com تعریف این چنینی درباره این پلتفرم ارائه شده است:

Opencart یک پلتفرم تجارت الکترونیکی رایگان و منبع باز برای تجار آنلاین است که بنیادی حرفه‌ای و قابل اعتماد جهت ایجاد یک فروشگاه آنلاین موفق فراهم کرده و طیف گسترده‌ای از کاربران را جذب می‌کند. توضیجات کامل اینجا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.