دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

چگونه سئوی خود را در سال 2017 بهبود دهیم؟

جامع ترین اخبار تحلیلی سئو را در این مرجع خبری بخوانید.

چگونه سئوی خود را در سال 2017 بهبود دهیم؟

۴۱ بازديد

چگونه سئوی خود را در سال 2017 بهبود دهیم؟ https://hillbilly.ir/چگونه-سئوی-خود-را-در-سال-2017-بهبود-دهیم؟/ مشاور سئو و طراحی سایت Mon, 31 Jan 2022 05:15:53 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=22141 بنابراین، ما در سال 2017 هستیم. اگر یک وبلاگ نویس هستید، ممکن است به دنبال یک استراتژی سئو جدید برای کارآمد باشید. در این مقاله 3 نکته برای بهبود سئو سایت به شما کمک می کند. با این نکات می توانید ارزش وب سایت خود را بیافزایید. علاوه بر این، می توانید اعتبار و رتبه …

بنابراین، ما در سال 2017 هستیم. اگر یک وبلاگ نویس هستید، ممکن است به دنبال یک استراتژی سئو جدید برای کارآمد باشید. در این مقاله 3 نکته برای بهبود سئو سایت به شما کمک می کند. با این نکات می توانید ارزش وب سایت خود را بیافزایید. علاوه بر این، می توانید اعتبار و رتبه وبلاگ یا وب سایت خود را بهبود بخشید. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ارزش اضافه کنید

این ممکن است تکراری به نظر برسد، اما وبلاگ شما باید محتوایی داشته باشد که ارزش زیادی اضافه کند. نه تنها این، محتوا باید با مخاطبان شما نیز مرتبط باشد. در واقع، ارزش افزوده فقط حول محتوای با کیفیت نمی چرخد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مخاطب خود را بشناسید. وقتی خوانندگان خود را بشناسید، آنها می توانند محتوایی را منتشر کنند که به نظرشان مرتبط است. از نکات زیر برای اضافه کردن وزن به کبد خود استفاده کنید:

· پست های موجود خود را مشاهده کنید و محبوب ترین آنها را بیابید

· درباره خوانندگان خود بیشتر بدانید و به سؤالات آنها پاسخ دهید

· راه هایی برای شکست دادن رقبای خود بیابید

· بیاموزید که چگونه می توانید در مورد جایگاه خود اطلاعات بیشتری کسب کنید

تجربه جستجوی خود را بهبود بخشید

برای سئو باید روی تجربه کاربری کار کنید. بیاموزید که چگونه تجربه کاربری می تواند به شما در افزایش ترافیک وبلاگتان کمک کند. در واقع تجربه کاربری با تحقیق شروع می شود. بنابراین، شما می توانید برخی از ترفندها را برای آسان تر کردن جستجو ایجاد کنید.

· لینک های موجود در وب سایت خود را تست کنید و خرابی ها را برطرف کنید. این کار باعث کاهش تعداد صفحاتی می شود که خطای 404 را نشان می دهند. همچنین به شما کمک می کند تا صفحات دارای محتوای تکراری را حذف کنید.

· مطمئن شوید که محتوای شما قانع کننده است. خواندن آن برای خوانندگان و وب گردها باید آسان باشد.

از ویدئو استفاده کنید

این عصر محتوای ویدیویی است. اگر می خواهید محصولات و خدمات خود را علاوه بر بهبود رتبه وب سایت خود به بهترین نحو بفروشید، باید ویدیوهایی را در وب سایت خود منتشر کنید. ویدئو بیشتر از متن توجه بیننده را جلب می کند.

این ایده خوبی است که یک حرفه ای را برای ساختن ویدیوها و بهبود آنها برای وبلاگ یا وب سایت خود استخدام کنید. روی داده های متا در ویدیو نیز تمرکز کنید. شاید شنیده باشید که یک ویدیو بهتر از هزار عکس است که درست است.

از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

رسانه های اجتماعی باید بخشی از تلاش های سئوی شما باشند. در واقع، هزاران وب سایت از سایت های رسانه های اجتماعی، به ویژه فیس بوک، ترافیک دریافت می کنند. بیایید ViralNova را بگیریم. این سایت تنها در چند ماه محبوب شد. بیشتر ترافیک سایت از فیس بوک می آید. بنابراین، اکیداً توصیه می کنیم تلاش خود را در سایت های رسانه های اجتماعی برای سئو سایت انجام دهید. در عرض چند ماه نتایج شگفت انگیزی خواهید دید.

بنابراین، اگر به دنبال راه هایی برای افزایش سئوی خود در سال 2017 هستید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به این استراتژی ها بیندازید. امیدوارم بتوانید رتبه های بهتری کسب کنید و بازدید بیشتری برای وبلاگ خود داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دائما برای آینده ای بهتر تلاش کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.