یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

6 دلیل که توسعه دهندگان جاوا Hadoop باید یاد بگیرند

جامع ترین اخبار تحلیلی سئو را در این مرجع خبری بخوانید.

6 دلیل که توسعه دهندگان جاوا Hadoop باید یاد بگیرند

۳۱۳ بازديد

6 دلیل که توسعه دهندگان جاوا Hadoop باید یاد بگیرند https://hillbilly.ir/6-دلیل-که-توسعه-دهندگان-جاوا-hadoop-باید-یاد-ب/ https://hillbilly.ir/6-دلیل-که-توسعه-دهندگان-جاوا-hadoop-باید-یاد-ب/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sun, 15 Aug 2021 00:04:28 0000 طراحی و سئو وب سایت marketing social media salary https://hillbilly.ir/6-دلیل-که-توسعه-دهندگان-جاوا-hadoop-باید-یاد-ب/

6 دلیل که توسعه دهندگان جاوا Hadoop باید یاد بگیرند

تصور کنید دو دختر در مقابل شما ایستاده اند – دختر اول زیبا ، خوش تیپ ، جالب و خندان است که به تعداد مردان مرده است. و دختران دیگر عادی ، آرام ، بی اهمیت به نظر می رسیدند. فرقی با دخترهایی که اغلب در پیشخوان رستوران می بینید ندارد. به کدوم دختر میگی …

6 دلیل که توسعه دهندگان جاوا Hadoop باید یاد بگیرند

تصور کنید دو دختر در مقابل شما ایستاده اند – دختر اول زیبا ، خوش تیپ ، جالب و خندان است که به تعداد مردان مرده است. و دختران دیگر عادی ، آرام ، بی اهمیت به نظر می رسیدند. فرقی با دخترهایی که اغلب در پیشخوان رستوران می بینید ندارد. به کدوم دختر میگی دوستیابی؟ اگر من جای شما بودم ، دختر جذابی را انتخاب می کردید. می بینید که زندگی پر از انتخاب است و انتخاب های درست مهمترین چیز است.
اگر توسعه دهنده جاوا هستید ، ممکن است گزینه های زیادی برای شما پیش بیاید – مانند تغییر از جاوا به Hadoop.
Big Data و Hadoop دو اصطلاح محبوب در صنعت هستند. شما ممکن است هر دو این شرایط را در انجمن جاوا مشاهده کرده باشید ، یا ممکن است همکاران سابق خود را که به دنبال دستمزد بالاتر هستند دیده باشید. بگذارید به شما بگویم – به روز رسانی از جاوا به Hadoop به معنای به روزرسانی مداوم جدیدترین فناوری یا ارزیابی نیست – این مهارت های شماست و شما کار خود را در رتبه پنجم قرار می دهید.
خبر خوب برای کارآفرینان مشتاق Hadoop این است که صنعت Big Data از مرز 50 میلیارد دلار عبور کرده است و 64٪ از 720 شرکت جهان علاقه مند به سرمایه گذاری در “این یک فناوری تفکر پیشرفته است” است که گارتنر در سال 2013 اعلام کرد.
اگر این قانع کننده نیست ، آمار زیر را بررسی کنید:
به گفته IDC ، صنعت داده های بزرگ سالانه 31.7 درصد در حال رشد است. 2. فارستر گفت که توسعه دهندگان جاوا بهترین گزینه برای توسعه دهندگان Hadoop هستند. 3. بر اساس تجزیه و تحلیل صنعت ، توسعه دهندگان Hadoop بیش از 250 افزایش حقوق برای توسعه دهندگان جاوا دارند.
چه چیزی Hadoop را منحصر به فرد می کند؟
برخلاف پایگاه های داده سنتی که نمی توانند داده های زیادی را مدیریت کنند ، Hadoop سریع ترین ، ساده ترین و هوشمندترین راه را برای ذخیره و پردازش بسیاری از داده ها ارائه می دهد-و به همین دلیل در تجارت است ، دولت بسیار محبوب شد. سازمانها ، بیمارستانها ، دانشگاهها ، خدمات مالی ، آژانسهای بازاریابی اینترنتی و غیره. بهترین راه برای یادگیری زبان ، مرور یک برنامه خوب برای مبتدیان است.
اکنون بیایید ببینیم چرا توسعه دهندگان جاوا باید به Hadoop تغییر دهند.
1. یادگیری آسان برای توسعه دهندگان جاوا
تنیسورهایی مانند رافائل نادال زمین بازی خاکی را دوست دارند زیرا بیرون برای آنها خوب است و بیشترین موفقیت را در آنجا پیدا کرده اند. به همین ترتیب ، توسعه دهندگان جاوا Hadoop را دوست خواهند داشت زیرا کاملاً به زبان جاوا نوشته شده است – زبانی که شما با آن بسیار آشنا هستید. مهاجرت از جاوا به هادوپ برای حرفه ای هایی مانند شما فاصله زیادی دارد زیرا اسکریپت MapReduce مورد استفاده در هادوپ در واقع با خود جاوا نوشته شده است. تعجب آور است ، اینطور نیست؟
هنگامی که برنامه Hadoop اجرا نمی شود و از دستور (برنامه) لاتین استفاده نمی شود ، استفاده از قابلیت های جاوا آسان تر خواهد بود.
2. به شما کمک می کند جلوتر از رقابت باشید
اگر شما یک حرفه ای جاوا هستید ، فقط یک نفر در جمعیت هستید.اما ، اگر شما خالق Hadoop هستید ، به نظر می رسد یک رهبر در بین مردم باشید. سرویس های Big Data و Hadoop تجارت بزرگی در بازار هستند و متخصصان جاوا با مهارت های مورد نیاز به راحتی توسط شرکت های بزرگ در بسته های پردرآمد استخدام می شوند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در یک برنامه آموزشی آنلاین hadoop خوب شرکت کنید و از متخصصان ایده بگیرید.
3. صحنه برای حرکت به مرحله بزرگتر
خوشبختانه برای شما ، سفر با Hadoop و MapReduce به پایان نمی رسد. همیشه زمان طلایی برای استفاده از مهارتهای Hadoop و مهارتهای خود برای حرکت به سطوح بالاتر مانند هنرمندی ، علم داده ، سنسورهای داده وب و یادگیری ماشین وجود دارد. اینها بازارهای نوظهوری هستند و در 4-5 سال آینده شاهد تسلط آنها بر صنعت خواهید بود. دانش خوب در مورد Big Data و Hadoop می تواند شانس شما را برای دسترسی به شرکت های بزرگ داده مانند آمازون ، یاهو ، فیس بوک ، توییتر ، IBM و eBay افزایش دهد.
4. بسته ضروری برای متخصصان Hadoop
وقتی از جاوا به Hadoop نقل مکان می کنید ، می توانید انتظار حقوق و اعتماد بیشتری داشته باشید – نوع حقوق و قرار ملاقات از همسرتان. در حقیقت ، متوسط ​​حقوق برای توسعه دهندگان Big Data Hadoop با 1-2 سال سابقه در ایالات متحده حدود 140،000 دلار در سال است. با این حال ، پس از تجربه و تبدیل شدن به مدیرعامل Hadoop ، می توانید 400،000 درآمد خوب کسب کنید.
5. بهبود کیفیت کار
دانستن داده های بزرگ Hadoop می تواند بسیار مفید باشد زیرا به شما کمک می کند پروژه های بزرگتر و پیچیده تری را پشت سر بگذارید و نتایج بهتری نسبت به همسالان خود کسب کنید. اگر می خواهید در ارزیابی دیده شوید ، به فردی نیاز دارید که بتواند تیم را تغییر دهد و این همان چیزی است که Hadoop به شما اجازه می دهد.
6. با صنعت رشد کنید
با پیش بینی IDC مبنی بر اینکه پایگاه های داده بزرگ و کاربران Hadoop (شرکت های بزرگ و سازمان های دولتی) می توانند سالانه 27 درصد رشد کنند ، شما زمان خوبی را برای ارتقاء دانش و مهارت های خود برای رشد با این صنعت دارید.
Big Data و Hadoop به طور گسترده در برنامه هایی مانند نرم افزار فناوری اطلاعات ، نظارت بر کلاهبرداری ، تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی و تجزیه و تحلیل مرکز تماس استفاده می شود-و یادگیری داده های آموزشی Hadoop در اینترنت می تواند راهی عالی برای شروع فوری Hadoop شما باشد. هنگامی که این کار را انجام می دهید ، متوجه می شوید که به روزرسانی با آخرین فناوری آسان تر خواهد بود و پیوستن به سازمان های برتر فقط یک “رویا” نیست بلکه یک واقعیت است.
این همه چیز است ، مردم! در اینجا چند دلیل خوب وجود دارد که چرا دانش Hadoop مهم است و چگونه می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند. اگر این موضوع را نمی دانید ، یک راه آسان برای یادگیری اصول اولیه و درک منظور Hadoop این است که یک جستجوی ساده در گوگل با اصطلاحاتی مانند “نحوه یادگیری hadoop در اینترنت” انجام دهید. با انجام این کار ، فراموش نکنید که برگردید و اطلاعات مفید را با خوانندگان ما به اشتراک بگذارید.

.

https://hillbilly.ir/6-دلیل-که-توسعه-دهندگان-جاوا-hadoop-باید-یاد-ب/feed/ 0

برنامه نویسی شی گرا در جاوا اسکریپت

 برنامه نویسی شی گرا یک نوع برنامه نویسی  معروف یا یک style برنامه نویسی می باشد و بر خلاف اکثر ابزار و فریم وورک ها که میان و میرن OOP تا به امروز پا برجا بوده است و آن‌هم به خاطر این است که یک زبان برنامه نویسی نیست بلکه یک style برنامه نویسی است.

چرا باید OOP یاد گرفت؟

چون به شما کمک میکنه پیچیدگی های برنامه رو مدیریت و کمتر کنید و همچنین بتونید بلوک و شی هایی بسازید که دوباره بتونید در جاهای دیگه از برنامه ازش استفاده کنید ( به اصلاح reusable باشد).

علاوه بر این می‌توانید یک رابط کاربری ساده ای درست کنید آن هم با مخفی کردن پیچیدگی های غیر ضروری ( چون نیازی نیست تمام مراحل برنامه نویسی قابل دیدن باشه که باعث پیچیدگی بشه) و با شی گرایی از شر کد های زائد خلاص میشیم و کد های تمیز تری داریم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.