دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

مورد خصوصی سازی و بنگاه های کوچک و متوسط ​​در نیجریه و آفریقای جنوبی

جامع ترین اخبار تحلیلی سئو را در این مرجع خبری بخوانید.

مورد خصوصی سازی و بنگاه های کوچک و متوسط ​​در نیجریه و آفریقای جنوبی

۳۱۴ بازديد

مورد خصوصی سازی و بنگاه های کوچک و متوسط ​​در نیجریه و آفریقای جنوبی https://hillbilly.ir/مورد-خصوصی-سازی-و-بنگاه-های-کوچک-و-متوسط/ https://hillbilly.ir/مورد-خصوصی-سازی-و-بنگاه-های-کوچک-و-متوسط/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sun, 15 Aug 2021 08:06:00 0000 طراحی و سئو وب سایت marketing social media salary https://hillbilly.ir/مورد-خصوصی-سازی-و-بنگاه-های-کوچک-و-متوسط/

مورد خصوصی سازی و بنگاه های کوچک و متوسط ​​در نیجریه و آفریقای جنوبی

در پنج سال اول این دهه ، 37 کشور در صحرای آفریقا به طور جمعی بیش از 11 میلیارد دلار از طریق برنامه های خصوصی سازی جمع آوری کردند. اگرچه بیشتر این مجموعه در مبادلات رقابتی کم هزینه نشان داده شده است ، این مکان اروپا و آمریکای لاتین را به عنوان تنها مقصد جهانی …

مورد خصوصی سازی و بنگاه های کوچک و متوسط ​​در نیجریه و آفریقای جنوبی

در پنج سال اول این دهه ، 37 کشور در صحرای آفریقا به طور جمعی بیش از 11 میلیارد دلار از طریق برنامه های خصوصی سازی جمع آوری کردند. اگرچه بیشتر این مجموعه در مبادلات رقابتی کم هزینه نشان داده شده است ، این مکان اروپا و آمریکای لاتین را به عنوان تنها مقصد جهانی در منطقه قرار می دهد. در حالی که آفریقا ، غنا و زامبیا بازیکنان بزرگی هستند ، نیجریه در صدر جدول قرار دارد. سومین اقتصاد بزرگ آفریقا بیش از 70 درصد از 975 میلیون دلار خود را بین سالهای 2004 تا 2005 ، عمدتا از طریق توافقنامه های اصلی لیبرال کار تبدیل کرد.
در سراسر آفریقا ، خصوصی سازی به اصل راهنمای کشورهایی تبدیل شده است که به دنبال توسعه بخش خصوصی پر جنب و جوش و توسعه اقتصادی هستند. با این حال ، این کشور هنوز با مشکلات افسردگی اجتماعی ، زیرساخت های نامناسب و شکست تولید مواجه است. در حقیقت ، ادغام این قاره در اقتصاد جهانی با فقر شدید ، به ویژه در منطقه غربی ، که منجر به توسعه پایدار می شود ، مانع شده است.
نیجریه ماهیت تهاجمی خود را در آفریقا حفظ کرده و معتقد است که این تنها راه موثر و اقتصادی برای رشد سریع و فراگیر است. از زمان بازگشت حکومت غیرنظامی در پایان قرن گذشته ، نیجریه فقر را بر اساس گنجاندن سیاست های اقتصادی فنی اولویت بندی کرده است. هدف از این تلاش محدود کردن هزینه های عمومی و دسترسی به تولید مستقیم اقتصادی ، بسیج منابع و ارتقای سرمایه گذاری داخلی و خارجی است. اما ، نیجریه به دلیل وابستگی شدید به صادرات نفت و حکومت ضعیف که ده ها سال رژیم را درگیر خود کرده است ، افزایش قابل ملاحظه ای را تجربه کرده است.
اگرچه هنوز هدف اصلاحات اقتصادی مورد تردید قرار نگرفته است ، اما اولویت های نیجریه در توافق خصوصی سازی تایید شده است. پروژه های مختلف در گذشته در سایر نقاط جهان از انگلستان تا روسیه و از اروپا تا ایالات متحده و آسیا موفق بوده است. مشارکت قانونی نیجریه در این مفهوم بخشی از فرمان خصوصی سازی و تجاری سازی 1988 بود ، ابتکاری که توسط صندوق بین المللی پول (صندوق بین المللی پول) تأمین شد. در سال 1999 ، دفتر کارهای عمومی (BSE) توسط دولت فدرال برای تدوین و اجرای سیاست های دولت در خصوص خصوصی سازی تأسیس شد. شرم آور است که چندین قرارداد خصوصی سازی اولیه شکست خورده است.
دولت رئیس جمهور سابق اوباما دو داور را به یک کنسرسیوم مستقل فروخت ، اما دولت جوانترین رئیس جمهور ، UM Yar’Adua را به دلیل اتهامات غیر موجه اخراج کرد. بعداً به دلیل ناآرامی های سیاسی تلاش برای اطلاع داوران متوقف شد. راه اندازی انحصار مخابراتی NITEL نیجریه با خسارات هنگفت و عدم پرداخت بدهی به فاجعه ختم شد ، که دولت را مجبور کرد دوباره در اوایل سال جاری کنترل را در دست بگیرد. شرکت هواپیمایی نیجریه که اکنون منقرض شده است ، علی رغم تلاش های تجاری قادر به پرواز نبود. این موارد علاوه بر اشاره به ناکارآمدی سیاست و عمل ، مهمترین آنها شکست شرکت های بزرگ در نیجریه را نشان می دهد.
در ایالات متحده ، مشاغل کوچک کمتر از 500 کارمند 99 دارند.آنها 9 درصد از 24 میلیون شرکت کشور را تشکیل می دهند. شرکت های کوچک و متوسط ​​در اتحادیه اروپا 65 میلیون شغل یا دو سوم کار را ارائه می دهند ، در حالی که 90 درصد از تمام شرکت های آمریکای لاتین مشاغل کوچک هستند. نزدیک به مسکن در کنیا ، ارقام 2003 نشان می دهد که SME ها 18 درصد از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهند. با توجه به روندهای جهانی دهه گذشته ، بحث بر سر بنگاه های کوچک و متوسط ​​بسیار گسترده است. توسعه سریع مشاغل در محیطی سازگار با محیط زیست با ارتقای بخش خصوصی تنها راهی است که نیجریه می تواند برای دستیابی به این تعهد MDG یا چشم انداز 2020 امیدوار باشد.
مزایای خصوصی سازی آنقدر قابل توجه است که نیجریه نباید در برنامه رشد پایدار گنجانده شود:
• بسته به رویه محتاطانه ، خصوصی سازی می تواند با افزایش دارایی های محلی با اختصاص سهام به افراد خصوصی به تقویت بازار سرمایه کمک کند.
• بسیاری از دولتها با محدود کردن نیاز به کمک مالی و مالیاتی برای جمع آوری وجوه از طریق تامین مالی و ابزارهای مربوط ، بدهی ملی را با موفقیت کاهش داده اند.
خصوصی سازی باعث ایجاد رقابت سالم می شود که به گسترش بازار ، ایجاد بهترین شیوه ها و بهبود استانداردهای تولید و خدمات کمک می کند.
• تحقیقات بانک جهانی با حذف محدودیت های مدیریت خدمات عمومی ، بهبود کارآیی بخش خصوصی را تأیید می کند.
• کشورهای در حال توسعه مانند هند و برزیل در جذب سرمایه گذاری خارجی با تعهد قوی به بازارهای آزاد و انحصار در کشور موفق بوده اند.
سرمایه گذاری مستقیم خارجی از 1 میلیارد دلار در سال 1995 به 6.3 میلیارد دلار در سال 2000 افزایش یافت. در حالی که این امر منجر به افزایش مراقبت های بهداشتی شده است ، ترافیک به نیجریه و بقیه کشور افزایش یافته است. آفریقای جنوب صحرا به دلیل محدودیت های محلی. این منطقه بازار رقابتی و سیستم نظارتی ندارد که شرایط لازم برای خصوصی سازی را فراهم کند. با توجه به تجربیات گذشته ، نیجریه قبل از فروش اموال عمومی باید اصلاحات م effectiveثر در بخش عمومی انجام دهد. علاوه بر این ، چنین اقداماتی باید در تلاش بیشتر برای ارتقاء کارایی اقتصادی انجام شود.
ازدواج و زیرساخت های حوزه عمومی از چالش های اصلی است. قانونگذاران نیجریه باید به تقویت سیستم نهادی حاکم بر فعالیت بازار توجه ویژه ای داشته باشند. این امر مستلزم تقویت سیستم های اداری و نظارتی ، ایجاد ظرفیت با حمایت اجرایی و کاهش فساد و دخالت در سیاست است. ارزش نادیده گرفته شده بندر RORO در لاگوس یکی از موضوعاتی است که در روند خصوصی سازی در منطقه مورد بحث قرار گرفته است.
سه زیرساخت مختلف در بندر لاگوس ، که 180 هزار تن بار را حمل می کنند ، سالهاست که به طور مستقل کار می کنند. صاحبخانه پول زیادی برای توضیح سود کم 40،000 دلاری در سال نشان داد و اداره بنادر شمالی نیجریه را مجبور کرد کنترل را دوباره به دست آورد. سود بدون درآمد اضافی در سال به 1 میلیارد دلار رسید.
نگران کننده است که مواردی از این دست ، که به فساد گسترده اشاره می کند ، اغلب بهبود اقتصادی نیجریه را مشخص کرده است.برخی از برآوردها حتی تا آنجا پیش رفته اند که می گویند 70 کوبا به ازای هر نایرا که توسط دولت فدرال هزینه می شود پر از دفاتر است که می خواهد بدهد. سیاست خصوصی سازی هرچه باشد ، دولت نیجریه به اندازه اقتصاد خود به اصلاحات نیاز دارد!

.

https://hillbilly.ir/مورد-خصوصی-سازی-و-بنگاه-های-کوچک-و-متوسط/feed/ 0

تغذیه در بیماران آمبولی ریه

آمبولی، لخته خون یا یک قطعه از پلاک است که مانند یک لخته عمل می کند. آمبولی به معنی بیش از یک لخته و یا تکه ای از پلاک است. هنگامی که لخته از جایی به جای دیگر بدن می رود  آمبولی نامیده می شود. آمبولی ریه، لخته خون است که  جریان خون از طریق شریان ریوی اصلی، سمت راست و یا شریان ریوی چپ، و یا عروق انشعاب در درون لوب و بخش هایی از ریه ها بلوک می شود.

 آمبولی ریوی درمان نشده می تواند به دیسترس تنفسی و مرگ منجر شود. آمبولی ریوی از عوارض بالقوه  لخته شدن خون  در رگ ها است که، معمولا از وریدهای عمقی پا شروع می شود.

یوگا و ورزش

تمرینات ساده پا را انجام دهید، مثلا در صورت امکان حرکات مرتبط با کشش پاها را امتحان کنید یا پیاده روی های کوتاه انجام دهید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.