چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

بیانیه مشترک کریمی و مهدوی‌کیا در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۳۰۵ بازديد

بیانیه مشترک کریمی و مهدوی‌کیا در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://online-mag.ir/2021/02/بیانیه-مشترک-کریمی-و-مهدوی‌کیا-در-مور/ مجله آنلاین Mon, 15 Feb 2021 21:09:11 0000 مجله نشاط https://online-mag.ir/2021/02/بیانیه-مشترک-کریمی-و-مهدوی‌کیا-در-مور/ به گزارش خبرگزاری آنلاین ، در این بیانیه آمده است: “بدون تعارف ، ما دوست داریم برخی از مسائل فوتبال ایران ، از هواداران و پیشکسوتان فوتبال ، رسانه ها گرفته تا مدیران فوتبال ، با مردم کشورمان بحث کنیم. سر تخته و بگذارید مدیر باشگاه صحبت کند. با وجود ناراحتی از دست دادن دوست …

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، در این بیانیه آمده است: “بدون تعارف ، ما دوست داریم برخی از مسائل فوتبال ایران ، از هواداران و پیشکسوتان فوتبال ، رسانه ها گرفته تا مدیران فوتبال ، با مردم کشورمان بحث کنیم. سر تخته و بگذارید مدیر باشگاه صحبت کند.

با وجود ناراحتی از دست دادن دوست عزیزم ملداد در چند هفته گذشته میناوند و در حالی که علی انصاریان قلب ما را شکست و قلب ما ، خانواده های آنها و هواداران شکرگذار فوتبال را آزار داد ، وارد عرصه مدیریت فوتبال شد و بیشترین فرد را در ایران داشت ما در تصمیم خود برای کمک به آینده ورزش های محبوب مصمم تر از همیشه هستیم .

علی کریمی و مهدی مهدوی کیا به خوبی می دانند که فوتبال یکی از معدود فوتبال ها است ، مانند بسیاری از پیشکسوتان فوتبال که سال ها با بدن و خون و استخوان در فوتبال حضور دارند. شادی های مردم در این مرز و بوم. اشک شادی با افتخار و موفقیت فوتبال گریان ، مردمی که روزها با شکست و ناکامی افسرده و ناامید شده اند و ما هواداران فوتبال سال ها شاهد این غم ها و شادی ها بوده ایم و من با مردم خندیدم و اشک ریختم.

افرادی مانند مهادابی کیا و کالیمیس به دلیل مهربانی و محبت خود به شهرت می رسند. و پس از یک تغییر اساسی در اساسنامه فدراسیون و فرصت حضور فوتبالیست ها در فوتبال ، به لطف این مهربانی مردم ، مطمئناً انتخابات برای شرکت در انتخابات در تاریخ 31 مارس ترغیب شد ..

ما با معادلات پشت صحنه آشنا هستیم ، اما داوطلبانه اثبات می کنیم که انتقادات چند سال گذشته فقط یک شعار نبوده ، بلکه با کسی بوده است. عشق و اگرچه نفرت شخصی نداریم ، اما معتقدیم که این فوتبال باید فاسد ، کاملاً تمیز و شفاف باشد.

فوتبال برای ما و بسیاری از پیشکسوتان خط قرمز است. بنابراین ، فوتبال نباید قربانی شود ، بندهای ناسالم ، داوران ، زنان ، پیشکسوتان ، هواداران ، بندهایی که حقوقی مانند استعداد خالص نادیده گرفته می شود و افراد خاص و گاه چهره های غیر فوتبال از آن بهره مند می شوند.

بنابراین ما از انتقاد دفاع کردیم و آن را ثبت کردیم تا ثابت کنیم فقط یک کلمه نیست. و اکنون شعار ما کاملاً واضح است. این یک مبارزه بین فوتبال پاک و فساد فوتبال است.

این شعار با توصیه ها سازگار است گفتن با میلیون ها دلار بدهی ، ما معتقدیم که این فوتبال ورشکسته افرادی را دارد که برای نجات این کشتی خراب شده خون و قلب فوتبال را می خورند ، بنابراین افراد سالم و دلسوز چه کسانی هستند؟ مهم نیست.

برای ما ، مسیر و نقشه راه با ایجاد یک برنامه استراتژیک و سیستماتیک با کمک متخصصان در زمینه های اقتصاد ، قانون و داوری روشن می شود. مسئله داخل بین المللی و شده آماده است تا ما را به همه مدیرانی که می توانند در چارچوب برنامه توسعه یافته کار کنند ، همراهی کند.همه فعالیت ها شفاف است ، مسیری که افراد ناسالم نمی توانند آن را دنبال کنند و برنامه هایی است که به مدیران سالم امکان می دهد خط پایان ما را در مقابل همه همراهی کنند. تخته ما محافظ بسته نداریم و نگهبان بسته هم نداریم مگر اینکه کسی علاقه داشته باشد این برنامه شفاف را همراهی کند.

برای این برنامه ارائه اگرچه هیچ گزارش غلطی در دست نیست و ارجاع باشگاه به سازمانی که درآمد داخلی و بین المللی دارد با آماری نادرست امکان پذیر نیست ، فوتبال در سطح ملی و باشگاهی کاملاً ورشکسته است.

توسعه فوتبال پایه تا سطح بالا در این برنامه استراتژیک در اولویت است مسئله فوتبال زنان مورد توجه قرار گرفته و مصونیت و استقلال بیشتری را برای داوران فراهم کرده است.

پاکسازی فوتبال فقط یک شعار نیست ، بلکه هدف ماست ، هدفی که در نبردهای مداوم نمی توان به آن دست یافت. من معتقدم که جنگ اشتباه با عقد قراردادی ننگین به پایان می رسد. ویلموتس، شعارها و عوام فریبی برای استفاده از VAR و سو از احساسات طرفداران خود برای ارسال پست های مختلف برای دوستان خود و احساس مبهم بودن شرایط و درد استفاده کنید. آورده شده فوتبال زنان ، بسیاری از مشکلات ورزشگاه ، بدهی های کلان و صدها مشکل دیگر.

امیدواریم فضای انتخابات 25 مارس ، با کریمی و مهدوی کیا یا بدون آنها ، مانند سالهای قبل نشود.

من فوتبال ناب می خواهم
ارادتمند شما
علی کریمی-مهدی مهدوی کیا »

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.