چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

بود و نبود جشنواره فیلم فجر

جامع ترین اخبار تحلیلی سئو را در این مرجع خبری بخوانید.

بود و نبود جشنواره فیلم فجر

۳۰۷ بازديد

بود و نبود جشنواره فیلم فجر https://online-mag.ir/2021/01/بود-و-نبود-جشنواره-فیلم-فجر/ مجله آنلاین Thu, 14 Jan 2021 21:01:55 0000 مجله همگانی https://online-mag.ir/2021/01/بود-و-نبود-جشنواره-فیلم-فجر/ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله آنلاین دکتر مصطفی جلاری فکورو ، منتقد سینما در گفتگو با “شار و فرنگ” ، جشنواره فیلم فجر را به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی کشور معرفی کرد. “تئاتر سینما تقریباً یک سال است که تعطیل است. ، سالن سینما نمایش داده نمی شود. ” کرونا فیلم را …

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله آنلاین

دکتر مصطفی جلاری فکورو ، منتقد سینما در گفتگو با “شار و فرنگ” ، جشنواره فیلم فجر را به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی کشور معرفی کرد. “تئاتر سینما تقریباً یک سال است که تعطیل است. ، سالن سینما نمایش داده نمی شود. ” کرونا فیلم را فلج کرد و مشکلات روحی و روانی بسیاری را برای فیلم و مردم به وجود آورد.

جلالی فخر گفت: “تاکنون جشنواره فیلم فجر وجود فیلم های ایرانی را اعلام کرده و شادی آفریده است. جشنواره فیلم فجر امسال از وجود و نشاط صنعت فیلم خبر می دهد که به دلیل اپیدمی کرونا نفس گیر است. است.

وی گفت: “حتی اگر تعداد کشته شدگان کم باشد ، برگزاری یک جشنواره بدون اعلام پایان کرونا برای وزارت بهداشت یک اشتباه است.”

یک پزشک و فیلم سینمایی با بیان اینکه سالن سینما در حال انقراض است گفت: “علاوه بر اینکه کرونا تئاتر فیلم ما را فلج کرد ، روحیه مردم را تحت تأثیر قرار داد.” منتقد گفت. برای برگزاری هر نوع جشنواره فیلم ، باید منتظر پایان رسمی کرونا از وزارت بهداشت باشیم.

دکتر مصطفی جلاری فاکل گفت: “در شرایط فعلی شیوع تاج ، ما باید بهترین تصمیم را برای تعطیلی سالن سینما بگیریم.” از روز اول شیوع کرونا (مارس 1998) ، من با تأسیس سینما و فیلم سازی مخالفت کردم ، اما اکنون 110 فیلم ساخته شده است که باید مورد توجه قرار گیرد.
منتقدان سینما گفتند این جشنواره باید با حضور یک پنجم مردم برگزار شود.

سعید ارحی ، کارشناس فیلم با تأیید مخالفت دکتر جلاری فاکل با میزبانی جشنواره فیلم فجر ، گفت: “تاکنون این جشنواره وجود و تبلیغ فیلم های ایرانی را اعلام می کند. این بهانه است. “

سخنگوی جشنواره فیلم فجر با اعلام اینکه 110 فیلم از طریق ارتباط تصویری در جشنواره حضور خواهند داشت ، اظهار داشت: سرانجام بررسی انجام شده توسط دبیرخانه جشنواره لیستی از 62 فیلم را اعلام کرد. اضافه.

“با ساخت 110 فیلم در سال گذشته ، می توان نتیجه گرفت كه سازمان تئاتر سینما به عنوان مدیر سالن سینما تلاشی برای اجرای پروتكل بهداشت انجام نداده و ساخت فیلم را متوقف نكرده است.” او گفت.

“مسعود نجفی” یکی از دلایل انتخاب 62 فیلم برای ثبت نام برای حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر (4 تا 9 فوریه 1999) ، مجوز تولید را دارد. من گفته بودم.
وی نحوه انتخاب هفت داور جشنواره فیلم فجر را شرح می دهد:
نجفی گفت: در نهایت انتظار می رود 20 فیلم نامزد بهترین فیلم سال شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.